Carina

Surviver

Kategori: Motion

Ja, det verkar som jag överlever måndagen som jag hade sån ångest över.
Nu är det bara 4 dagar kvar sen är det helg igen.

Efter jobbet gick hela familjen (utan get) på prommenad.
Vi tog bilen bort till Hagen och sen gick vi gamla landsvägen.
Tyckte det skulle vara roligare där än på Skarestavägen
men hade jag vetat hur vått det var bitvis så hade det nog inte blivit det valet.
Blev dryga 4 km i alla fall.
Stefan som ville känna på hur det var att springa tog en längre sträcka.

Väl hemma så körde jag ett workout-pass.
Efter en dusch och en kopp kaffe så kändes det riktigt bra.
Bella stod för maten idag också så det var lite extra lyxigt.
Tonfisksås med spagetti blev det. Mums!

Nu har jag varit ute ett varv kring ägorna och ropat på Molly.
Hon har inte synats till sen imorse.
Kan ju hända att hon varit hemma något under dagen men inte sen vi kom hem iaf.
Hoppas hon dyker upp innan det är dags för sängen.
Sist hon försvann så var hon ju borta i 3 veckor.

Fortfarande lite kvar på kvällen.
Ska ta och fixa med naglarna lite.
Just nu är det bara lack på c:a halva nageln och det ser inte OK ut.

Nåt rosa kanske

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-04-04 | 21:15:42
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Konstigt det där ibland fixar man massor och ibland är det som om allt bara tar slut energi, ork och lust. Hoppas det lättar för dig allt eftersom arbetsveckans dagar minskar.



    Log när du skrev geten inom parentes. Så sa far också när jag var liten, ett tag fick våran irländska varghund vara geten:)



    SV Förstår att du också skulle vilja ha en vardag att jobba av städning och annat. Känner mig faktiskt riktigt bortskämd med det nu och försöker passa på och uppskatta det medans jag har det.

Kommentera inlägget här: