Carina

Kökssoffan

Kategori: Inne

Så här blev det med soffan.



Fast det ska dit en dyna av något slag så småning om.
Och så ett par kuddar.
Ska bara hitta det jag vill ha först.
Och så krävs väl en insats med symaskinen också kan jag tro.



Massa förvaringsutrymme i den också.



Bordet har blivit mindre men kan lätt fällas upp om det blir många som vill sitta runt bordet.
Tror att vi alla tycker att det blev bra.
Bella har redan valt ny plats vid matbordet.
Fast både Stefan och jag kunde nog också tänka oss att sitta där

KOMMENTARER:

  • Agnieszka-2barnsmorsan säger:
    2011-08-08 | 19:54:05
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Jättefin soffa!

  • Mary säger:
    2011-08-08 | 22:14:24
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Lagom sovlåda under det locket till Jacob:) När jag var liten hade vi en fullstor köksoffan och jag tycket det var så mysigt att ligga där och titta upp i taket kändes så ombonat där nere.

    Fina gardiner du har i köket.

Kommentera inlägget här: