Carina

Tillbaka till F&S

Kategori: Motion

Nu är jag tillbaka hos Friskis & Svettis.
Var väldigt länge sen jag var där och det känns.
Har hunnit vara 2 gånger i gymmet och idag blev det ett medelpass.
I gymmet har jag fått gå ner i vikterna rätt ordentligt.
Och idag så var både orken och flåset rätt kasst.
Men det betyder bara en sak - det ska bli bättre.

Ett tag hade jag funderingar på att byta träningsställe.
Finns ett ställe i stan som jag är lite sugen på.
Men det irriterar mig att dom inte kan skriva ut priser på hemsidan.
Har hört att det ska vara rätt dyrt men jag tänkte att om jag utnyttjar det som företaget står för
och sen lägger till en del själv kanske det kan vara överkomligt.

Men så blev det F&S ändå.
Jag gillar ju det där med föreningstänket.
Och så är det himla nära dit från jobbet.
Så nu ska jag försöka bli en flitig gäst, både i gymmet och på passen.


men kanske inte riktigt så här mycket muskler


KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2011-08-16 | 21:39:20
    Bloggadress: http://mollansworld.blogg.se/

    Japp har fått nytt jobb. Det känns jätte bra! :)

    Vad du är duktig som tränar så flitigt!

    Kram

  • Herta säger:
    2011-08-16 | 22:44:17
    Bloggadress: http://www.hertabloggen.blogg.se.

    Kul att Du kommmit igång och tagit nya tag. Du har väl också haft en rörlig sommar om jag förstod semesterbilderna rätt så styrkan är säkert snart tillbaka. Lycka till med Gymet. Synd att Du inte hittade till storgatan...

  • Lina säger:
    2011-08-17 | 10:32:37
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    Hej! Nej, gubben vi rådfrågade i butiken sa att det är en siliconfärg som alltså förljer med trääets rörelse :)



    Så, vi får hoppas det stämmer!



    Friskis&Svettis gillar vi - hejja hejja! :D



    ha en skön dag!

  • syster säger:
    2011-08-17 | 21:27:04

    är mannen på riktigt, kan nån se ut så där?

    Heja på dig!

Kommentera inlägget här: