Carina

Trevligheter

Kategori: Vardag

Igår var en lite längre arbetsdag än vanligt.
Måste ta igen lite som jag "fuska"t tidigare i veckan.
Hann med en tur till gymmet vid lunch också
men det blev mest konditionsträning.
Körde crosstrainer, motionscykel och trappmaskin
och sen blev det bara lite mag- och balansträning.
Kändes himla bra efteråt och kanske var det det som gjorde att jag orkade resten av kvällen.

När jag slutade vid 5 så kom Stefan och hämtade mig och vi åkte till Rhodos och käkade.
Jag åt som vanligt, soulaki på kyckling. Valde bulgur till det.
Stefan åt pizza, en stor en men han orkade inte hela.
Vi var båda rejält mätta när vi åkte hemmåt och tog det lite lugnt
innan det var dags att trampa till puben.

Börjar känna igen en hel del folk på bygden och det blev en del kramar.
Yellow Mike spelade och honom var det som vanligt fullt ös på.
Annars var det mindre folk än förra året och jag tyckte också att det var lite dåligt drag på dansgolvet.
Strax efter midnatt tyckte vi det räckte och cyklade hemmåt.
Det var en riktigt varm kväll och inte så fuktigt ute heller.

Det blev lite sovmorgon idag och det var nog tur för idag fortsätter det.
Om c:a 1 timme kommer syster och svåger hit.
Vi kommer att prata, äta, prata, dricka och prata en hel del.
Skulle kunna tänka mig att utmana syster på tequila men det ör ju en dag imorgon också
och då ska jag ut och köra bil så det får nog bli lite lagom.

Har varit riktigt dålig med kameran sista tiden
men bjuder på en bild på senaste tillskottet i släkten.
Stefan bror som fick en liten tjej den 14 augusti


Cindy
Kommentera inlägget här: