Carina

13 december

Kategori: Vardag

Här är lika tomt på både snö och Lucior.
Fast har faktiskt sett 2 av det sista,
1 på TV men tittade bara en kort stund
och så Stefans syster som var klädd som Lucia
när hon uppvaktade svärfar som fyllde år.

Tomt är det också på tid, i alla fall fri tid.
Klockan har redan blivit 21 och jag behöver sova.
Gårdagen tillbringade jag 5.30 -23.30 på jobbet.
Jo jag hade faktiskt 20 minuters lunch och några korta raster.
Och mer arbete väntar så bäst att sova.

Det är också en stor anledning till att det är rätt tomt även på bloggen.
Hinner helt enkelt inte med.
Svårt att hinna med några vidare julförberedelser också.
Men nu är i alla fall de flesta klappar inhandlade och inslagna.


2 fina flickor (äldsta o yngsta kusinen) från kalset idag

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2011-12-13 | 22:32:09
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    alltså får man ens jobba så länge? får du fett med cash nu?

  • Mary säger:
    2011-12-14 | 20:52:53
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Oj jag som just satt och kände mig smått mosad av en 8 timmars dag. Hoppas Isabella har rätt i kommentaren ovan min att du får "fett med cash nu" !!

Kommentera inlägget här: