Carina

Full rulle

Kategori: Vardag

Här rullar det på för fullt.
Åkte tidigt till jobbet idag (också).

Sen direkt till för fotvård i Bettna.
Första gången jag varit på fotvård och nu är mina fötter SÅ fina.
Hon koncentrerade sig lite extra på min vänstra fot
där nageln på stortån är lite konsig efter att nageln lossnat,
den nya vill liksom växa sig in i tån.
Och så min trogna liktorn.
Blev också rekomenderat att införskaffa nån form av ilägg.

Efter fotvården var det ingen idé att åka hem så satt där och läste en skvallertidning
innan det var avslutning på jympan.
Vi avvek från det ordinarie programmet och körde typ Gillesdanser istället.
Fick höra efteråt att det var roligt så tror dom var nöjda.
Sedvanlig samvaro med frukt, juice och skumtomtar efteråt.
Blev också avtackad med en flaska glögg, blomma och pepparkaksgris.



Bilden och jag håller ungefär samma kvalitet, lite suddiga.
Jag hade tänkt smaka på glöggen nu ikväll men var mer sugen på te.
Så te fick det bli.
Har mumsat i mig en pepparkaksmuffins också
och  nu ska jag knapra på grisen också,
som tyvärr gick sönder i transporten men det påverkar troligtvis inte smaken.

Sen blir det sängen. Kommer säkert sova som en klubbad säl
och klockan ska inte få ringa förrän 6 imorgon.
Är förresten inte vän med larmet på nya mobilen.
Tycker det ringer för högt fast jag dragit ner volymen,
lyckas inte stänga av det direkt
och snooze varierar i längd allt mellan 1-9 minuter.
När jag provar på dagtid fungerar allt bra men inte när jag vill snooza på morgonen.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-12-07 | 13:47:57
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Inte överens med mitt larm heller men har motsatta problemet det byter melodi och är lågt. Sedan behöver jag bara nudda telefonen så vill den snozza fast jag tror jag bestämt tryckte på skärmen där det stod stäng. Gissa om det är kul sedan när jag står i duschen och telefonen är någon helt annanstans?!:)

Kommentera inlägget här: