Carina

Normaltid

Kategori: Vardag

Idag har det varit mer normaltid.
Ja rent av lite sovmorgon.
Åkte inte hemifrån förrän sju och om det inte hade varit för att bilen skulle på service
så hade jag nog sovit längre.
Kände mig alldeles slut.

Jobbade till strax efter fyra, hämtade bilen och åkte och handlade.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar så jag får äta.

Blir lättlagat idag.

Ibland önskar man att det inte stod kaloriinnehållet på förpackningen

Sen ska jag laga mat till matlådorna imorgon.
Blir paprikor fyllda med färs, fetaost och spenat - MUMS
Har inte lagat mat på en vecka tror jag.
Saknar det nu.

KOMMENTARER:

  • elisia säger:
    2011-12-07 | 20:50:57
    Bloggadress: http://elisiasweet.blogg

    Hej det skulle va kul om du kunde kolla in min blogg! :)♥

  • elisia säger:
    2011-12-07 | 20:51:09
    Bloggadress: http://elisiasweet.blogg

    Hej det skulle va kul om du kunde kolla in min blogg! :)♥

  • Mary säger:
    2011-12-07 | 21:22:02
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Har kebabvarianten på den hemma i frysen och jag brukar inte läsa det "finstilta" på sådana förpackningar:)



    Jo den där blanketten den går inte att skriva ut förrän man fyllt i ALLA fälten utom underskriften. Inte heller går det att skriva att jag abetat 7.3 timmar och 3.5 timmar utan jag får räkna ihop all rest och skriva 8 hela timmar vissa dagar. Inte går det att skriva i den i framtid heller utan jag måste skriva i och ut den samma dag eller dagen efter. suck

Kommentera inlägget här: