Carina

Tillfällighet

Kategori: Vardag

Den höga besökssiffran var (precis som jag trodde) en tillfällighet.
Vet inte vad den kan bero på men gissar at jg kommenterat i någon mer välbesökt blogg
och några av dessa läsare kollat in mig.
Men tydligen var jag inte så intressant för de verkar inte ha återkommit.



Däremot överraskas jag av er trogna, sådär 15 personer, som tittar in dagligen.
Sista dagarna har jag dock svikit er och inte skrivit nåt inlägg.

Får se vad jag hinner med nu i helgen.
Brukar kunna bli lite mer under helgen
men det står en hel del på programmet så det blir som det blir.

Just nu väntar jag på att tapetklistret ska svälla
så jag kan få upp den där sista tapeten.

Det var visst också en tilfällighet att känna sig något sånär frisk,
4 dagar närmare bestämt.
Igår var det småhuvudvärk hela dagen
som blev mera frammåt kvällen.
Trodde det var trötthet som orsakdae den men en tupplur
och hel natts sömn hjälpte inte.
Tjockt i näsan och kill i halsen idag.

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2011-12-03 | 11:30:59
    Bloggadress: http://mollansworld.blogg.se/

    Jag är en av de trogna. :)



    Krya på dig och ha en trevlig helg! :)

Kommentera inlägget här: