Carina

Vi närmar oss

Kategori: Vardag


Amaryllisen verkar hålla tiden.
Jag känner mig ännu rätt lugn.
Ligger visserligen liet efter i planeringen men tror att det ordnar upp sig i slutändan.
Kom igen på torsdag kväll och fråga mig så får vi se vad svaret blir då.

Ikväll har jag ägnat mig åt detta.

Någon som vill ge sig på att gissa vad det ska bli.
Kan säga att det är 2 olika saker och dom har ingenting med varandra att göra.
Men det ena är ett måste för mig till julen och det andra för Bella.
Stefan avstår gladeligen från båda sakerna.
(Och Bella du får INTE gissa).

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2011-12-20 | 21:06:30
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    vaaaaa? får jag gissa? :D

  • Mary säger:
    2011-12-20 | 21:11:12
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Har faktiskt inte en aning. Men gissar på att "spadet" är någon slags maträtt och att det till höger är något julgodis? Sedan gissar jag på att kastrullen till vänster är din och den till höger Bellas? Nu får vi se om jag fick något rätt:)

  • A säger:
    2011-12-20 | 21:21:51

    Jag gissar på en sillag, har en likadan står på kylning och det andra är julgodis, det är min gissning. GOD JUL på DIG :-)

Kommentera inlägget här: