Carina

Alive

Kategori: Vardag

Fick en kommentar i mitt senaste inlägg.
En av mina läsare saknade uppdateringar och undrade om jag blivit sjuk.
Roligt att någon saknar mina inlägg och också funderar över hur jag mår.
Kan lugna dig Mary, och alla andra med att jag mår bra och har klarat mig från sjukdom
även fast jag varit omgiven av sjuka människor.
Men jag har helt enkelt saknat tid/lust/ork att blogga.
När lusten inträffar saknas tiden och när det funnits tid har jag inte haft lust.

För att rapportera om sjuklingarna så blev Stefan hemma i måndags.
Han var rätt spak efter kräkandet och så hann det gå dom rekomenderade 48 timmarna.
Bella åkte iväg till jobbet men kände sig inte alls bra utan åkte hem igen.
Hon har varit hemma resten av veckan men nu mår hon rätt bra.
Har haft en retsam hosta men fick Noskapintabletter igår och är nu bättre med hostan också.

Det har nästan känts som vår några dagar.
Snön har bara försvunnit och på många ställen har det varit barmark.
Vägen var torr och fin i morse men så kom snön och inte lite heller.
Undrar hur det ser ut imorgon bitti när vi ska iväg strax före 5.
Får nog ut och skotta en halvtimme innan.
Och Bella ska ut på vägaran och fara också. Ända till Smedjebacken.
Hoppas det slutat snöa och att dom röjt av det mesta tills dess.


KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-02-10 | 22:52:19
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Hej

    Va bra att du klarat dig:) Började ju fundera om du fått båda samtidigt, vill inte veta hur man skulle känna sig då:(

    Så Bella ska till min lilla grannort, vadan kan det finnas för spännande där?:)

Kommentera inlägget här: