Carina

Sailor

Kategori: Vardag


Jo bella åkte till Smedjebacken idag i snöovädret.
Resan hade gått bra även om hon tycker att det är läskigt att köra i snön.
Har fått ett livstecken från henne på FB.

Hon åker till Smedjebacken för att träffa fotograf Håkan.
Och så har dom det trevligt och skoj tillsammans.
Bella framför kameran och Håkan bakom.
Tydligen har dom hunnit med första fotosessionen med sailortema.

Håkan är sjukt duktig.
Vill ni se mer av honom och hans verk så kan ni titta in på hans blogg och hemsida.
Där kan ni hitta bilder på Bella från tidigare fotsessioner.
Kanske finns det t o m nån bild där jag är med eftersom jag var med henne för ett år sen
och vi fick några bilder på oss tillsammans.
Det är förresten han som tagit den jag har i min design, den högra.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-02-11 | 19:24:41
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Duktig hon är och modella!

    Inte hört talas om fotografen men så brukar jag inte heller anlita fotografer, bra bilder han gjort.

  • syster säger:
    2011-02-13 | 19:30:25

    Bella är verkligen bra framför kameran! Utom när jag vill ta kort.

    Snygg bild

Kommentera inlägget här: