Carina

5 februari

Kategori: Vardag

Stefan har legat i sängen hela dagen.
Han gjorde ett tappert försök i soffan till melodifestivalen
men återvände snart till sängen.
Bella och jag har roat oss på egen hand.
Det har inte blivit så mycket gjort.
Slötittat på TV, sett en film "Easy A"
bakat pizza, hängt tvätt, spelat MIG
och provat lite workout.
Jag borde diska också så det är borta imorgon när man kommer upp
men fastnade här vid datorn.

Det är tomt med Stefan instängd i sovrummet.
Han har jobbat kväll den här veckan och vi har knappt träffats.
Jag längtar alltid lite extra efter honom i slutet på kvällsveckorna.
Men förhoppningsvis hinner vi prata lite imorgon.
Men jag tycker verkligen synd om honom.

Det har inte blivit så mycket träning i veckan heller.
Bara jympan i tisdags.
Sen skulle Bella o jag ju gå på Step1 i onsdags men då blev hon ju sjuk,
så det blev inget med det.
Och så skolkade jag från träningen i torsdags också.
Men imorgon hoppas jag komma iväg på motionsdansen.
Eller är det dumt att åka dit ifall jag bär på nån lömsk magbakterie?

Jag har märkt en bra sak med träningen.
Den får vallningarna att bli mycket lindrigare.
Jag försökte med nåt preparat från hälsokosten men tyckte inte det hjälpte ett skit
mnen motion hjälper.
Därför vill jag försöka få in det så mycket jag orkar och hinner.



Förra veckan köpte jag den här boken.
Tänkte att den kanske kan komma till nytta både hemma och på träningen.
Det var alltså DVD:n till den som jag körde lite.
Det verkar vara riktigt bra.
Synd att dom inte kunnat få till lite bra musik på skivan
för annars var det väldigt bra instruktioner.

Nej nu får jag nog ta tag i den där disken innan jag kryper ner på andra sidan sängen.

Kommentera inlägget här: