Carina

Expedit

Kategori: Inne

På IKEA införskaffades en möbel till köket att ha micron på.
Tidigare stod den på köksbänken men jag ville inte ha den där efter att jag gjort i ordningen den.
Då fick den flytta upp på kylskåpet lite provisoriskt.
Vi är ju ganska långa och det har fungerat.
Ibland har jag klivit upp på en stol får att nå bra.

Men nu har vi köpt en egen möbel för micron.
Allra helst skulle jag vilja leta runt på loppisar efter nåt gammalt skåp
men det har jag inte tid o lust till nu så då fick det bli så här.



Kanske letar jag runt på loppisarna i sommar.
Eller så blir det som det brukar bli här - tillräckligt bra.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-01-08 | 16:40:39
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Tycker skåpet är snyggt som microbänk! Tack för att du gör reklam för min tävling:)

Kommentera inlägget här: