Carina

IKEA + Heron City

Kategori: Vardag

Idag blev det en heldag i Kungens Kurva.
Var på IKEA och skruttade runt.
Åt god mat tillsammans med MÅNGA andra.
På eftermiddan gick vi över till Heron City och tittade på


Sen tillbaka till IKEA för att titta vidare och handla det vi skulle ha + lite till.
Det är inte svårt att få tiden att gå där inne precis.

Filmen var lite småmysig men ingen höjdare.
Förväntade mig inte mer av en 3:a.

Det var första gången jag var på bio på Heron City.
Vi hade bokat platser på en bänkrad med extra benutrymme.
Man kunde sträcka ut dom ordentligt och ändå var det plats kvar till nästa bänkrad.
Det är väldigt sällan jag går på bio men skulle vilja göra det lite oftare.
Om Heron City var närmare så skulle jag absolut åka dit oftare.

Imorgon ska jag skruva ihop det vi köpte.
Sen kommer bilder.
Jag lovar.
Kommentera inlägget här: