Carina

Jympa

Kategori: Motion

Var jympa idag.
2:a gången efter juluppehållet.
Jag håller på med att knåpa ihop ett nytt program och använder
tanterna/tjejerna som försökskaniner.
Var riktigt många kaniner där idag.
Fick till det ganska bra idag tycker jag.
Lite finns att jobba med till nästa gång.
Men svettigt blev det och det känns som redan nu som jag kommer få rejäl tränigsverk.
Och imorgon ska jag o Bella gå på Step 1.
Undrar ju hur det ska kännas i kroppen efter det.
Återkommer om det.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-01-19 | 19:11:30
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Den såg lika fin ut på Bella som på hemsidan men kanske inte så konstigt då Bella passar utmärkt på bild:) Gossig såg den ut också måtte det komma något lågprismärke snart.



    Hurtig du är med motion. Jag har halkat till jobbet i två dagar nu och det känns inte som motion, idag sträckte jag jumsken när jag höll på att rasa baklänges:( fast kanske ska vara glad att jag inte satte mig:)



    Far och jag har bakat munk så nu har jag ännu större anledning att motionera:) Håller med dig att äpple är mycket bättre än vanilj och du har rätt det nagerlacket ser nog trachigt ut. Jag visar händerna varje dag på jobbet i kassan och när jag klipper tyg så får nog välja något diskret och passande. Men fanns många fina sådana varianter också och de sålde det på Lindex och Åhlens i den staden jag bor såg jag så blir nog ett:)

Kommentera inlägget här: