Carina

Lack

Kategori: Vardag

Idag gick jag upp på stan på lunchen.
Skulle köpa olja till naglarna.
Hittade ett fint nagellack också.
När jag skulle betala så informerade kassörskan om att det var "Ta 3, betela för 2".
Så då blev det ett till.
Nu har Bella målat mina naglar med båda färgerna.
Tog en bild men den blev inte bra eftersom mina händer är så torra.
Ska försöka igen imorgon.


Det här köpte jag

Beställde tid för synundersökning också.
Så snart ska jag beställa hem glasögonbågar och prova.
Ska bli spännande.
Hoppas verkligen att det fungerar bra.
Om jag blir nöjd finns chansen eller risken att jag beställer ett par till.

Vi var hemma tidigt idag så Bella och jag tog en promenad.
Den vanliga vägen, till "trädet" och vända.
Hade ingen lust alls först men det var skönt.






KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-01-27 | 12:55:21
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Lyx och ha någon som målar naglarna åt en:) Inte kul och pilla med fel hand och få det bra.

    Postade ditt brev igår och nu har jag startat en ny tävling med en hemma gjord mössa få se om jag får några tävlande.

  • Joanna-Ett aspergerliv säger:
    2011-01-27 | 19:38:35
    Bloggadress: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

    Vill du bli dagens blogg?

    Passa på att gå in och anmäl dig!



    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



    eller kanske Följa varann på bloglovin?

    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

  • Håkan säger:
    2011-01-28 | 06:40:08
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Nageltack .. heh! :p Synundersökning, eller ja hela jag står inför undersökning i år .. har visst blitt så gammal att jag måste söka med hälsointyg från doktorn varje år i fortsättningen för att få behålla de tunga behörigheterna på körkortet. Finns en viss risk att glasögon kan bli aktuellt för mig också, men man får väl tänka att om det är allt så får man vara tacksam :)

    Tack! ;)

Kommentera inlägget här: