Carina

Nej tack

Kategori: Vardag

Häromdagen fick jag den här kommentaren:

Hej tjejen!
Hoppas allt är bra med dej!
Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna väggtext/väggdekor i samarbete med Paxlux.se till ett värde för 250 kr :) Hoppas du vill vara med!

Någon som vill att jag tittar in på dennes blogg och dessutom lockar med en tävling.
Och kanske hade jag tittat in på din blogg och kanske också tävlat
om du också hade gjort dig besväret att läsa och kommentera min blogg.
Nu känns det som min blogg inte är ett dugg intressant
utan du vill bara att jag ska intressera mig för din blogg.

Likaså är det en blogg jag läser och är det något jag känner för så brukar jag lämna en kommentar.
Oftast får jag ockås ett svar på kommentaren och det är ju trevligt.
Jag är själv lite dålig på att svara på kommentarer.
MEN det vore ju kul att nån gång få en kommentar på det jag skrivit.
För närvarande läser jag denna blogg men jag har slutat att kommentera.
Nån gång har jag varit på väg men så har jag kommit på mig och låtit bli.

Kanske är jag bara bitter men visst är det kul med respons på det man gör.

Nu ska jag se till att få på mig kläder och komma ut i vintersolen.
Hoppas jag hinner innan den försvinner.
Kanske kan det bli några fina vinterbilder.


Bjuder på en gammal så länge

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-01-23 | 11:20:51
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Fin bild ser ut som en riktigt vinter januari bild, men kanske är någon annan månad?



    SV Den där ormen i korgen, använde ni den för att skrämma folk? hm..om jag hade en sådan skulle jag vara mycket frestad att göra det;)

  • Herta säger:
    2011-01-28 | 20:02:48
    Bloggadress: http://www.hertabloggen.blogg.se.

    Jag kommenterar vldigt sällan sådana kommentarer tillbaka.

Kommentera inlägget här: