Carina

Skolk

Kategori: Motion

Idag skolkade jag.
Jag gick ingen promeand på lunchen
utan satt inne på kontoret hela tiden.

Fast å andra sidan så gick jag till gymmet på förmiddagen.
Kan ju lungt säga att det kändes att det var 2 månader sen sist.
Försökte köra på med samma vikter som då
men det var dumt gjort.
Vissa maskiner gick bra men inte alla.
I en körde jag rent av på så pass så jag skadade mig.
Nu har jag världens nackvres på vänster sida.
Men det ska väl ge sig.

Den här veckan har verkligen flugit förbi.
Med den här farten är det snart midsommar och sen jul igen.
Skönt i alla fall med fredag.
Ska njuta i soffan med rött vin, kex och ost.
Och så "På spåret" förstås.
Tror jag i alla fall. Kanske Stefan o Lisa ska se på nåt annat.
I så fall får jag ta andra soffan (den jag inte gillar så mycket).
Skulle vilja kast ut den + allt annat i det rummet och skaffa lite nytt.
Men det kan jag återkomma om nån annan gång.


Ibland får man till fina bilder utan systemkamera

KOMMENTARER:

  • Gun Bergström säger:
    2011-01-28 | 20:24:42

    Men Carina, du är ju så himla duktig med din träning.Själv är jag nog en spillra, gör inget, går sporadiskt till Friskis. Och med mitt axelbrott så har jag sett till att hela stora jag går på halvfart, tränar min arm hemma, det är svårt då jag inte vet om jag gör rätt eller fel.

    Alltså jag tycker att du ska ta den soffan som passar dig bäst, skicka de övriga vidare..... Skickar en stor kram till dig... och Stefan / Gun

  • Mary säger:
    2011-01-29 | 06:14:08
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Verkligen fin bild du tagit, hade trott att det var systemkamera om du inte skrivit annat.



    Hurtig du är med din träning, du gör mycket mer än vad du själv tycker:) Men du får vara lite rädd om dig!



    SV. Magen är bättre men inte helt ok. Bra beskrivning att tarmarna byter plats:S

    Hoppas du blir nöjd med "smörjet" jag har helt klart fastnat för ansiktsrengöringen.



Kommentera inlägget här: