Carina

Stan

Kategori: Vardag

Stefan hjälper äldsta dottern att flytta.
Jag åkte med in stan.
Har städat på på kontoret så nu är mitt skrivbord och rum rent.
Torkade också av de allmäna borden och kastade en torkad krukväxt.
Julstjärnorna var bortplockade från fönstrena
men stod i ett hörn och skräpade.
Nu är dom ihopplockade och undanställda.


Jag ska äta en tidig lunch och sen gå upp mot centrum.
På vägen ska jag lämna min väska på Friskis o Svettis.
På eftermiddan kommer en gästinstruktör dit och kör ett pass Afrodans.
Jag har bokat in mig på det, ska bli spännande att se hur det är.

Annars är min axel still hurting.
Har gått på med Sidori (heter det så?) och stoppat i mig Ipren och Panodil
för att få musklerna att slappna av.
Igår försökte jag med rödvin istället men det var inte så effektivt.

Berättar senare om jag hittade nåt på stan
och hur Afrodansen var.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-01-29 | 15:10:43
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Jag har provat afrodans en gång. På seniormässan i Falun när jag skrev mitt examnsarbete i etnologi om tränande pensionärer. Jag har en hel del kordination att öva på innan jag får blir gammal:)

    Brukar också blanda panodil och ipren nedsköljt med en kopp kaffe. Fast dom skriker på apoteket om man säger att man gör det, men enligt sjukvårdsupplysningen är det ok. Tycker att en sort bara ger meseffekt om man verkligen har ont. Har du provat någon av salvorna som finns? vill minnas att jag provade voltaren och den var ok tillsammans med tabletter.

    Men nu får du ta det lite lugnt och läka dig!!

Kommentera inlägget här: