Carina

Dokumentär

Kategori: TV

Ibland när jag är tidigt på jobbet så kör jag på nåt TV-play, gärna dokumentär,
som får gå i bakgrunden när jag jobbar.
Idag blev det något från SVT.

Först "Den sköra tråden" som handlade om prematurbarn.
Kan ju säga att jag blev lite tårögd.
Så gripande och fantastiskt.
Det var ju inte alla barn som klarade sig tyvärr.

Sen ett program som hette "Ebba & Torgny och kärlekens villovägar".
Nu blev jag också lite tårögd men av helt andra skäl.
Här var det en 60 år gammal kärleksrelation som återuppstod.

Kan rekomendera er att se båda programmen.






KOMMENTARER:

  • Kicki säger:
    2011-06-13 | 21:48:37

    Jag har också sett programmet om Ebba och Torgny och älskade det!!! Jag har jobbat med Ebba för typ 30-35 år sen. Hörde att de båda inte finns kvar längre...

    Ses snart!!

Kommentera inlägget här: