Carina

Klämdag

Kategori: Vardag

Skönt att vakna upp och inse att det fortfarande är 4 lediga dagar.
Stefan fick skutta ur sängen vid halv 5, själv låg jag till halv 9.
Nu har jag åtit en skål med fil/yoghurt och müsli.
Ska väl ta mig en kopp kaffe och en macka också
men tycker det är tråkigt att göra och dricka kaffe själv.
Kaffe är en sällskapsdryck.

Sen blir det lite fixa här inne innan jag ger mig ut i trädgården.
Ska bl a baka en tårtbotten som ska förberedas till morgondagen.
Sen är det väl lite av det vanliga, disk, tvätt och grejer som behöver hitta sin plats.
Behöver virka också men det är perfekt att sitta ute i solen med.


Blommorna jag köpte för 1 vecka sen är fortfarande fina


KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2011-06-03 | 09:49:14

    njut du av de lediga, o som det sägs, soliga dagarna. Själv ska jag jobba o drar snart=nu!

Kommentera inlägget här: