Carina

Bosnisk radioteater

Kategori: Vardag

Idag har jag lyssnat på något som jag tror var bosnisk radioteater.
Nästan hela dagen.
Låter som dom är arga hela tiden.
Och som dom spelat in det hela i ett badrum.
Det bara ekar.
Dessutom var volymen ganska hög (i mitt tycke).

Har så svårt för att säga till.
Känner mig som en riktig gnälltant.
Jag brukar ju också lyssna på radio eller musik
och ibland har jag något TV-program på.
Men jag tycker att jag brukar försöka hålla ner volymen
så att det hörs mest bara vid min arbetsplats.
Och om jag har nåt på så överröstas det snart.

Hur skulle du ha gjort?




KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2011-03-16 | 14:15:41
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    gått fram och gett en rak höger sen vända och gå hem

  • Mary säger:
    2011-03-16 | 21:29:44
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Jag brukar resonera så här, är det jobbigare att gå och klaga på någon/något än att stå ut med det så skiter jag i det:)

  • syster säger:
    2011-03-20 | 19:19:59

    hade nog varit tvungen att säga till. Svårt men ett måste, lite gnälltant måste man va ibland!!!

Kommentera inlägget här: