Carina

Dubbelgrattis

Kategori: Vardag



Idag vill säga GRATTIS till A som jag vet brukar läsa min blogg.
En granne och jympakompis som jag har kommit att tycka mycket om.
Hoppas du haft en bra dag och får en bra kväll.
Om jag minns rätt skulle du hoppa över jympan ikväll och istället fira din dag
och det gör du alldeles rätt i.

Och så ett GRATTIS till Y som bor långt bort i det lilla landet (Småland).
Det är flera år sedan vi sågs och säkert ett år eller så sen vi pratades vid i telefon.
Men nog tänker jag på dig lite oftare än så.
Vet inte om du brukar läsa här men önskar dig en härlig födelsedag i alla fall.

Tänk vilken fantastisk dag att fylla år på.
Idag har det verkligen varit vår.
Glömde bort mig när jag gick ut på lunchen och hade koftan under vinterjackan.
Det var på tok för varmt.
Men jag lär mig nog ska ni se.

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2011-03-23 | 17:06:38

    Tack Carina! <3

Kommentera inlägget här: