Carina

Jobba, äta sova.

Kategori: Vardag

Nu har det blivit några dagar med mycket jobb.
Känns som jag bara jobbar och sover och så lite mat däremellan.
I början av veckan trodde jag att jag skulle jobba på i maklig takt med ett par projekt.
Och sen i måndags - Hoppsan, det här skulle visst göras också.
Måste vara klart till fredag morgon.
Så nu har jag haft 3 långa dagar men jag hann.

Nu när jag kom hem så hade Bella ordnat mat.
Ja hon kom hem före mig idag.
När jag lade upp maten på min tallrik ringde syster.
Vi hann avhandla en del under tiden som jag åt.
Sen ringde mamma.
Sen ringde jag Erika.

Nu känns det som jag skulle vilja gå och lägga mig
men vill ju hinna med nåt annat än jobb och sova.
Så vad gör jag, jo sätter mig vid datorn.
En liten stund - sen får det nog bli en träff med den här killen.

Kommentera inlägget här: