Carina

Lurad

Kategori: Vardag

Hade ju fått en kommentar från en ny läsare som hade problemm med att lägga till mig på bloglovin.
Tyckte att det var ju kul men OJ vad lurad jag blev.
När man klickade på namnet för att komma in på hennes blogg kom man till en sida för SMS-lån.
Något som jag helt tar avstånd från.
Jag fattar inte att det kan vara tillåtet med dessa lån.
Det bygger ju på att få människor som redan har en usel ekonomi att låna pengar till ockerränta.
Nu kommer kommentaren att tas bort omedelbart bums och jag hoppas slippa sånt nån mer gång.
OCh om det skulle hända hoppas jag att jag inte är lika blåögd.

KOMMENTARER:

  • Imitjdesajn säger:
    2011-05-09 | 07:48:11
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Sickna gamar, de gör ju verkligen vad som helst för att lura folk. Tack för din åsikt om bilderna, nu har jag bestämt mig! :)

  • Herta säger:
    2011-05-15 | 19:35:15
    Bloggadress: http://www.hertabloggen.blogg.se.

    Även jag har fått denna kommentar samt många andra.

Kommentera inlägget här: