Carina

Som en prinsessa

Kategori: Vardag

Inatt sov jag som en prinsessa.
Tror inte jag var vaken en enda gång innan klockan ringde.
Det kändes så skönt.
Den sista tiden har jag känt mig lite "jagad" och sovit oroligt.
Att somna är inga problem men så vaknar jag på natten och har svårt att somna om.
Till detta kommer vallningarna som gör att täcket åker av och på.
Men inatt var det inget som störde mig.

Annars har dagen flytit på med jobb och virkning.
Kom ju på att Bella åker iväg på tisdag för att bo och jobba i Västerås.
Och det vore ju bra om det varfärdigvirkat innan dess.
Kan ju hända att hon behöver prova och arbetet justeras.
Så nu gäller det att ligga i.

Har hunnit med ett besök hos den här mannen också.

Balansen är lite för dålig ännu för att klara av vagnen själv.

Hemma har inte blivit så mcyket gjort men det finns ju kvar till en annan dag.
Den som spar han har!

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-05-31 | 23:37:21
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Tänk vad skönt det kan vara att bara få sova när man sovit oroligt ett tag.

    oj, du får ligga i då med virkningen. Lade du med en resårtråd och vad virkar du efter för möster? På jobbet skrev vi ut coats gratismönster som vi skickar med om de köper garn. Men de var himla genomskinliga eller håliga eller vad det kallas när det är virkat:)



    SV Jo såg din glassbar när du bloggade om den. Varför har vi inget så storslaget i sverige? !

Kommentera inlägget här: