Carina

Cindy Angela

Kategori: Fest

Idag har huvudaktiviteten varit DOP.
Det var Stefans brorsdotter som fick vatten i håret.


Jo det finns gott om hår.


Och så hela familjen

Efter dopförättningen så bjöds det på mat och fika.
Det var massa god filipinsk mat som Gina lagat.
OCh så smörgåstårta för dom som inte vågade sig på det andra.
Men jag är ju nyfiken på allt som går att äta och avstod gärna smörgåstårtan
för att smaka på allt det andra.
Men om saningen ska fram provsmakade jag även smörgåstårtan
men Ginas mat slog den med hästlängder.

Naturligtvis var det en massa presenter
men jag missade det mesta av paketöppningen eftersom jag istället försökte få Jacob att somna.
Inte det lättaste att koppla av när det är en massa ljud och rörelse man måste ha koll på
men lyckades efter att ha sjungit "Nu i ro..." sådär 17 gånger.


Jacob och jag innan han blev sådär trött

Vi hade i alla fall köpt en sån där "Barnkammarbok".
Hade tänkt skriva nåt i den innan jag slog in den men så tänkte jag att det kan ju hända att det blir dubbelt
eller att dom redan har den och då går det ju inte att byta.
Men så var det inte och nu har jag med den hem för att skriva några rader i den.
Finns det någon av er läsare som har förslag på en liten text som kan passa så dela gärna med er.
Annars har jag en liten idé men får se vad det blir.


Nu får ni hem och sjunga

Efter alltihop så vill jag ha några bilder på Stefan och mig tillsammans
så svärfar vick agera fotograf.
Inte lätt att få allt att stämma med blixt, röda ögon och leenden.
Men bjuder på ett par bilder.


På lite närmre håll


Uppsträckta och alvarliga i helfigur



KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-11-13 | 13:32:15
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Såg att strumpbyxorna blev bra som du köpte och fin klänning du hade på dig.

    Kyrkan ni var i ser precis ut innuti som grannortens kyrka (Grängesberg) gör här.

    Söt liten tjej som blev döpt:)

    Spännande med filipinsk mat på dop smörgåstårta är ju gott men så vanligt. Jag tycker också att det alltid är kul att äta lagad mat av någon "vanlig" person inbillar mig att äter man på någon restaurang så är det lite försvenskat på något sätt för att sälja bättre.



    Jo du har rätt jag kör inte bil, mer än när jag övningskörde. Borde förnya det igen har övningskört sedan jag varit 16 och det har alltid kommit annat emellan, så nu borde jag ta tag i det ordentligt.

  • izabella säger:
    2011-11-13 | 15:54:03
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    fina bilder på dej och stefan!! :)

Kommentera inlägget här: