Carina

Besviken

Kategori: Vardag

På lunchen idag tog jag en promenad till stan.
Löning och en rabattcheck på 20% på allt, även rea, brännde i plånboken.
Nu skulle det shoppas. Jeans, kanske nån tröja och strumpbyxor.
Hittade ett par jeans som jag kunde tänka mig att prova och så några tröjor på reaställningen.
Inget av det föll mig i smaken.
Men strumpbyxor måste jag väl ändå hitta.
Litte missmodigt tittade jag runt där också men nä, ingenting jag ville ha.
Nån halsduk kanske? Nej inte det heller.
Tog trappan ner för att se om jag hittade nåt till Jacob.
Men det blev ingenting där heller. Inget som känndes sådär ÅH, det här!
Sparar checken till helgen, kanske blir det en tur till Norrköping då och kanhända är utbudet bättre där.

Gick vidare till CO och där handlade jag faktiskt.
En förlängningssladd till hörlurarna att ha på jobbet och 2 krokar som jag ska ha till ett par korgar
som jag köpt tidigare på Indiska.
Nu har jag inte mycket att skylla på för att få dom på plats.

Får väl nöta vidare på mina jeans.

KOMMENTARER:

  • Agnieszka-2barnsmorsan säger:
    2011-10-26 | 05:39:48
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Ohh jag tycker att jeans är det svåraste att köpa, hittar verkligen aldrig några som passar sådär perfekt!



    Lycka till i Norrköping i helgen!



    kram

  • Mary säger:
    2011-10-26 | 19:50:30
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Javisst är det tråkigt när man har behov och samtidigt lust att handla något och så hittar man inget!

    Håller med henne som kommenterade innan mig att det är svårt att hitta jeans. Brukar fundera på hur de människorna ser ut som de ritat modellerna åt?!

Kommentera inlägget här: