Carina

Härliga underbara fredag! :)

Kategori: Vardag

Så var det fredag. IGEN!
Tusan vad tiden rullar på.
Nu äntligen känns det som jag kommit ifatt på jobbet också.

Idag slutade jag redan vid lunch.
Stefan hade tagit ledigt men åkte med mig in till stan
för att umgås med föräldrar, barn och barnbarn.
Sen kom han , Erika och Jacob och hämtade mig.
Vi åkte hem till Erika och hon bjöd på falukorv med potatismos. :P
Jag lekte på med Jacob och Stefan byggde med duplo.


Jacob provar tröjan jag stickat


Stefan gillar att bygga på höjden

Efteråt stoppade jag en övertrött Jacob i sängen och han somnade på 2 röda.
Stefan och jag åkte vidare till Rusta.
Stefan köpte en radiostyrd helikopter.
Jag köpte tapeter, lim och tapetbord.
Mer om det i ett annat inlägg.


Uppackning av helikopter

Nu står
en Janson i ugnen och en Pettersson vid diskbaljan.
Själv sitter jag med ett glas vin vid datorn.
Livet kan vara sämre.

Fast innan inlägget var klart med bilder så har Stefan diskat klart.
Nu kör han helikopter.


Kommentera inlägget här: