Carina

Lisa 19 år

Kategori: Fest


Paketöppning

Så har vi firat Lisas 19-årsdag några dagara i förväg.
Hon fyller inet förrän på tisdag men vi får passa på när hon är här.
Var inte så många gäster men på nåt sett blir det lite mysigare då.
Farmor och farfar kom liksom faster med man.
Och så syster Erika med familj.
Bullar, kakor och tårta förtärdes och skäljdes ner med kaffe.


Jacob och Molly

Nu ikväll har vi spelat kort.
Hjärter 7 och vanlig hederlig skitgubbe blev det.
Kort är kul!

Men nu får det nog bli sängen. Undrar hur många timmar det blir i natt.
Sista dygnen har det rör sig om sådär 9-10 timmar och då har jag ändå blivit väckt.

Förresten, berättade jag om mysteriet med de 2 vinflaskorna?
Allt fick sin lösning förra lördagen.
Det var hyresvärden som lämnat dem (vilket vi anade).
Hon bruar ge nåt till Stefan som tack för att han spolar ur sopkärlen nån gång per sommar.

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2011-10-23 | 15:07:52
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    söt lisa! synd att jag inte kunde vara med.



    ja fick mycket gott att äta på bröllopsfesten! italiensk buffe till mat, sedan var de tårtor, en som smaka citron, och sen en som jag trodde var choklad men till min stora besvikelse smaka den kaffe, buhuuu. sen fanns de massa macarons :D du vet dom där små färglada söta grejerna vi åt i las vegas? googla!



    SAKNAR DEJ OCKSÅÅÅ <3

Kommentera inlägget här: