Carina

Norrköping

Kategori: Vardag

Blev en sväng till Norrköping idag.
Blev lite shopping och en fika på Kuriosa med syster+man.

Inhandlade en träningstop som jag hoppas att jag kommer att bli nöjd med
och så en rundsticka som jag behöver till nästa tröja som står på stickprogrammet.
Sen var jag nöjd men efter en tur in på Chili blev det ett par löpare till köksbordet också.

På hemvägen stannade vi till på Bauhaus.
Vi behövde spackel och fogmassa men det blev en hallampa också.
Den sitter på plats nu men ska nog få en annan glödlampa framöver.
Lampan som satt där och är rätt, ful åker upp till hallen på övervåningen
eftersom den lampan är om möjligt ännu fulare.
Men om vi väntar sådär ytterligare 5 år så kanske vi hittar nåt dit också.
Det gäller att skynda långsamt.



Min top från Stadium
Kommentera inlägget här: