Carina

Sevärt

Kategori: TV

Tror jag nämnt det tidigare men upprepar mig lite.
När jag är så där himla tidig på jobbet och ingen annan är där
så bruakar jag köra på nåt på TV play.
Oftast blir det dokumentärer eller något granskningsprogram.
Kravet är att det måste vara på svenska, jag lyssnar ju mer än tittar
och att lyssna på engelska blir för jobbigt.
Nu senast så har jag tittat på "En andra chans" på SVT.

I En andra chans möter Anne Lundberg fyra unga människor
som drabbats av en allvarlig olycka som förändrat deras framtid.


Idag var det de sista 2 avsnitten som rullade
och det gjorde mina tårar också.
Om du gillar den här typen av program och missat denna serie så titta på den.
Den ligger uppe till den 13 november och du kommer direkt till sidan
om du klickar på programinformationen ovan eller bilden nedan.

Kommentera inlägget här: