Carina

Hoppsan

Kategori: Vikt

Undrar vad som hände.
Berättade ju förra veckan om att vågen visade på plus men berättade aldrig hur mycket.
Men det var ju bara att ta nya tag och det gav resultat.
-3,9 mot förra veckan.
Kan ju undra om jag hade lagrat massa vatten förra veckan eller vad det var.

Totalt innebär det att jag minskat 8,1 kg sedan jag började den 25/7.
Och nu hoppade jag helt plötsligt förbi mitt första delmål.
Kan ju säga att jag är pepp på att fortsätta.

Här hade jag skriv lite annat trams som att jag försöker summera mitt matintag på Matdagboken
men den texten försvann så då får det vara.

Glad är jag i alla fall!!

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-09-06 | 17:11:53
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Åh, vad kul för dig !

    Grattis :)

  • syster säger:
    2011-09-09 | 19:33:31

    det som försvann kom snabbt tillbaka. Kan inte leva som en asket och tokcykla 1-2 mil varje dag. bara att accep att rökstopp o klimakterie får ta sitt av mitt liv. Kanske blir livet något längre utan cigg, kanske tar det goda livet detsamma. Alltså +-noll!!!

Kommentera inlägget här: