Carina

Nöjd

Kategori: Vardag

Kvällen gick från missnöjd till nöjd.
Tog mig tid att sitta ner och försöka redigera lite musik.
På jympan vill jag gärna korta låtar ibland.
Upptäckte att det i iTunes gick att bestämma när låten ska börja och sluta
men det blev inga fina in- och uttoningar utan mer pang-på.



Fick tips om ett gratisprogram som fanns att hämta hem.
Men sen återstod problemet med att konvertera format
och sen begripa hur programmmet fungerade.
Men efter att ha letat efter hjälp på nätet
och sen försöka begripa engelskan
så lyckades jag.
Har fått fason på 1 låt och nu hoppas jag att det ska låta bra på tisdag.
Ibland tycker jag det låter bra hemma men sen när man drar upp volymen i gympasalen
så hackar och har det sig.
Men nu håller vi tummarna!



KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2011-09-22 | 21:01:39

    Vad du är DUKTIG på att fixa tekniska datadetaljer! Var NÖJD

Kommentera inlägget här: