Carina

Spontan shoppingtur

Kategori: Vardag

Den här helgen låg alldeles blank framför oss.
Kan kännas skönt att släppa alla plikter och måsten och bara vara med varandra.
Vi blev tillfrågade om att vara barnvakt som idag sent igår kväll men sa ifrån.
Ibland måste även vi få vara barnfria.
Men nästa helg så blir det barnvakteri mm
och gärna fler gånger framöver.

Stefan hade önskemål om att införskaffa en klockradio och letade runt på nätet igår kväll.
Så imorse föreslog jag att vi kanske kunde åka till MediaMarkt och kolla.
Där brukar ju finnas mycket att välja på.
Så det blev en spontan resa ner till Norrköping.
Fast vi nöjde oss med med MediaMarkt och Maxihuset.
Just ja, en tur in på Toys 'r us blev det också så nu har vi 1-årspresenten klar till Jacob.


Vad är det med cupcakes som gör dem så oemtståndliga?

Och jo det blev en klockradio och lite annat smått o gott på MediaMarkt.
Och på Maxihuset hittade jag några Cupcakes till till min hylla.
Men nu får det räcka, blev faktiskt en mer än jag tänkt
men jag gillar dom så mycket och kunde inte låta bli.
Så lite andra bra-och-ha-saker som doftpåsar, trosor, elementpensel,
arbetshandskar och så ett paket till Cindy, nykomlingen i släkten.

Det blev lite shoppande i veckan också,
så som BH, klänning, strumpbyxor och extern hårddisk + att jag  beställt lite från Bonprix
så nu får det vara sluthandlat för lång tid framöver.
Men ibland är det härligt att shoppa loss lite.

Nu pillar Stefan på sin nya radio så jag passade på att pilla på datorn lite.
Bara för att man är tillsammans så kan man ju ta sig lite egentid också.
Ha en udnerbar lördagskväll alla läsare.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2011-09-03 | 20:02:12
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Du shoppade mer än mig:) Trevligt att bara åka ut sådär och kolla saker och handla lite.

  • syster säger:
    2011-09-05 | 20:15:39

    såna cupcakes orsakar iallafall inte viktökning om än beroendeframkallande

Kommentera inlägget här: