Carina

Träningvärk

Kategori: Vardag

Idag har jag träningsvärk.
Inte för att jag tränat men krypandet i häcken
resulterade i att det känns bak i lår och rumpa idag.

Inatt hade det regnat och såg för blött ut för att räfsa.
Jag hoppades på mer regn och inomhusarbete
men efter att ha stökat lite här inne så hade det torkat upp en del
och jag gick ut för att räfsa.
Höll väl på mellan 1,5-2 timmar innan jag gav upp.
Det fick räcka för den här gång.
Höll inte så noga reda på tiden men vet att det var c:a 1,5 CD skiva på ljudboken.

På eftermiddan har jag lekt med Audacity.
Har försökt fixa till ett kortprogram till tisdagen.
Det är egentilgen den där tå-step-workouten som jag kört ibland
men på den skivan är det så trist musik
(fast väldigt bra instruktioner)
men nu har jag försökt hitta musik till övningarna
och så får det bli mina glada tillrop istället.
Det är ju inte så långt av varje så jag har klippt och tonat musiken.
Är ingen stjärna på det men hoppas att jag fått till det skapligt.
Ska provköra det nu alldeles strax.

Man skulle kunna tro att kameran gått sönder men har helt enkelt blivit lat på att fota.
Så det får bli en bild från förra året idag igen.
Hittade den här när jag tittade runt igår.
Dom finaste pojkarna jag vet!

Kommentera inlägget här: