Carina

Bye, bye orange

Kategori: Vardag

Färgade håret nån vecka före jul.
Valde lite rödare den här gången.
Nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig.
Det kändes mer morot än mörkt brunrött.
En del tyckte det var snyggt (det var iaf vad de sa)
så jag försökte med det ett tag.
Jag ser det ju inte så ofta, bara när jag tittar mig i spegeln
och det är för det mesta bara morgon o kväll när jag borstar tänderna.
Men det räckte och nu är det mörbrunt på gång.
 
Bjuder på en bild på det röda där jag också har mina nya terminalglasögon på mig.
Dom gröna ni vet, om ni läst tidigare och som jag lovade visa er vid tillfälle.
 
 
Här ser håret inte så morotsorange ut
men om man lyfte lite på det och tittade närmre svålen.
 
Men bye, bye orange
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-12-30 | 22:13:45
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Håller med dem som tyckte håret var fint. Fast man ska trivas själv också det är viktigt. Du passade bra i dina nya terminalglasögon du gjorde ett bra val när du tog dom gröna.
    Alla tycks ha sett hobbitarna nu tror dock inte jag ska gå iväg fast iof så överaskade jag mig själv med att gilla sagan om ringen andra gången jag försökte titta på den:)

    Svar: Nu är jag nöjd. Mörkt men med en dragning mot rött.Fattar inte all hysteri runt Sagan om ringen och Hobbiten. Visst är det häftiga effekter men inte i 3 timmar.
    Carina

  • Izabella säger:
    2012-12-30 | 22:15:22

    Fin bild mamsi <3

    Svar: Tack Bella!Sjukt svårt att ta bild på sig själv ju.
    Carina

Kommentera inlägget här: