Carina

Dilemma

Kategori: Vardag

Ska iväg till Stockholm i ett par dar.
Hade tänkt ha mina Bass-stövlar eftersom dom är sköna att gå i
och kan passa både till jeans och kjol.
Men nu har det ju helt plötsligt blivit vår
och dom känns lite väl varma och vintriga.
Mina andra stövlar ser inte lika vintriga ut
men dom är inte lika sköna att gå runt i
och gå kommer jag att göra massor.
Och skor har jag inga som passar vädermässigt/klädesmässigt.
Eftersom jag kommer att åka tåg med lätt packning
vill jag inte släpa med mig något extra par.
Så vad gör jag?
Blir nog Bass-stövlarna i alla fall.
Sen har jag ju tänkt titta efter och förhoppningsvis köpa
ett par skor så kanske jag kan ha dem.


Tulpanerna lever

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-02-26 | 18:20:09
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Ska tydligen bli en liten svacka i våren så kör på stövlarna du tänkt dig.

    Fin färg på tulpanerna.

  • Agnieszka-2barnsmorsan säger:
    2012-02-27 | 08:12:40
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Då lägger jag undan den åt dig!

Kommentera inlägget här: