Carina

Ingen energi

Kategori: Vardag

Det finns ingen energi alls och förkylningen ligger o smyger i kroppen.
Igår hoppade jag jympan eftersom det även känns småmarigt i halsen.
Idag orkar jag ingenting.
Har ordnat mat till imorgon och diskat upp.
Även plockat ihop en massa reklam och annat som samlat på sig.
Borde göra något mer nytta men vill bara lägga mig.
Mår lite småkymigt också men tror mest det är för att jag är trött o frusen.
Känns mer som något magkatarraktigt än nån annan sjuka.

Usch o fy vilket trist inlägg.
När jag skapade bloggen så skulle det ju inte bli en massa beklagande.
Ville ha en blogg som man blev glad av
men känner att jag misslyckats ganska ordentligt.

Bjuder på en bild på någon som gör mig glad.


Jacob tidigare idag


KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-02-08 | 21:36:53
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Tycker du för det mesta är väldigt hurtig som gympar och jobbar massa samt promenerar på helger osv.. så du kan med gott samvete skriva lite åt andra hållet också!

    Han växer verkligen Jacob precis som systerysters lilla Ester. Hur går det med tröjstickningen? Förstår att de vill ha en pippitröja till, de har verkligen slagit i alla åldersgrupper. Vi säljer garn till minst en pippitröja per dag och det verkar inte avta. I måndags sålde jag garn till en dam som jag skulle gissa på är 75 + och en av våra sammisar och favvokunder hon skulle göra en pippiklänning i svart rött och grått åt sig själv. Ska bli spännande för hon lovade komma och visa upp den sedan. Verkar bli mera ok att mixtra med färgerna också i början var det sååå noga att det blev de rätta pippifärgerna. Hm... gissa om det kliar i mina fingrar att virka och även sticka nu när jag inte får:S men ska göra som du skrev får vara rädd om handleden så kanske det försvinner snabbare också.

    Krya på dig och var snäll mot magen om det är den som krånglar till det!

Kommentera inlägget här: