Carina

Jimmy 60 år

Kategori: Fest



I helgen var vi iväg på 60-årskalas.
Det var en ur vårat midsommargäng som fyllde år
och bjöd på kalas.
Så i lördags förmiddag åkte vi iväg till Lidköping
och inkvarterade oss hos Ingrid och P-O.
(Tack så mycket för mat o husrum).
Sen på lördagkvällen tog vi oss till Trässberg
för att kalasa.
Det var mat och dricka
och dans till levande musik.
Jag har ju lite svårt för att sitta still när det spelas
och jag tror faktiskt att de som spelade tyckte det var kul med oss som dansade.
Sen pratar dom säkert om dom där kärringarna som var galna på dansgolvet
men det bjuder jag på.



Bilderna är inte de bästa men det är vad jag har att bjuda på från den kvällen.

Ett STORT tack till Jimmy och hans familj som hade ordnat så bra.

På natten hade jag svårt att sova
(vet inte varför för jag låg bra)
och på hemvägen höll jag mig vaken hela tiden.
Mycket på grund av Wordfeud som nu finns som app även till Windows Phone.

Väl hemma så var det rätt kyligt
så det blev att elda på för att få upp värmen.
Vi bestämde oss för att få ihop sängen så vi kunde sova på ovanvåningen,
där det är varmare.
Men det för ett eget inlägg.
Kommentera inlägget här: