Carina

Naken

Kategori: Vardag



Kände mig naken idag då jag åkte ifrån både ringar och klocka.
Men det gick ju det också.
Det får mig föresten på nåt som jag brukade drömma förr, ofta.
Det var nog mer när jag gick i skolan och det var just där det hela utspelade sig.
Vi hade haft idrott och efter det så lyckades jag komma hel eller halvnaken till nästa lektion.
HAr faktiskt haft den på senare år också men då har det varit mer att kommit utan tröja eller byxor även trosor,
till jobbet eller på stan.
Drömmar är bra märkliga ibland.
Fast för det mesta drömmer jag inte, eller minns i alla fall inte vad jag drömmer.

I övrigt en vanlig dag.
Slutade 14.30 och åkte direkt hem.
Blev en stund i soffan med inspelad Hinsehäxan, kaffe och stickning.
Sen lite, lite städjobb.

Har för övrigt en rejäl träningsvärk idag.
Lår, mage, rygg och lite här och där fick sig tydligen en rejäl omgång igår.
Nu behövdes det väl i och för sig inte så mycket heller eftersom jag är väldigt otränad.

Ett par timmar till innan det är dags för sängen.
Ska hänga lite tvätt och så hör jag att dammsugaren tystnat.
Kanske ska jag fortsätta mata den någon annan stans.
Kanske rent av blir lite mer soffhäng och stickning.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-01-11 | 20:28:26
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    ja tänk vad man kan känna sig naken utan saker som egentligen inte gör en "naken".

    Drömmar är intressanta mormor sa alltid att hon drömde att hon var helt naken förutom handväskan. Jag har drömmar om fallerande teknik istället. Undra vad urmänniskan drömde om då utan kläder och teknik?

    Nyfiken vad stickar du på nu, och hur gick det med ärmarna på strumpstickor?

Kommentera inlägget här: