Carina

Västerås

Kategori: Barnen

Här har inte hänt mycket mer än jobb, jobb och jobb
förutom EN sak
och det var inte vilken sak som helst.

I fredags efter att ha jobbat i en evighet hämtade jag Erika och Jacob.
Dom följde med hem till oss för nästa dag skulle vi åka till Västerås,
jag, Erika och Jacob.

Efter frukost och hopplock kom vi iväg.
Väl framme så åt vi lasange som jag hade tagit med.
Tror nog att den vegitariska var godast. Den får det bli fler gånger.
Sen gick vi en sväng på stan och jag bjöd alla på fika.

Tog en titt in på Hemtex.
Har tittat lite överallt efter ett överkast men inte hittat nåt jag tyckt om.
Var inne på Hemtex i Nyköping men där såg jag inga överkast över huvud taget.
Men här hängde ett som var i rätt färg och till överkomligt pris.
När jag inte hittade något i närheten frågade jag efter det
och det visade sig att det fanns ETT kvar i en REA-korg
och sen var det dessutom 30% på rean.
Vilket kap!

Tillbaka hemma hos Bella o Isabelle spelade vi Wii.
Jag har aldrig provat det tidigare men vann bowlingmatchen.
Sen åt vi lite lasange igen innan det var dags att åka hem.


GameBoy är facinerande

Skjutsade hem Erika o Jacob och den vägen var inte rolig.
Halt, vitt och skitiga vägreflexer är ingen hit
men tog det lilla lugna så det gick bra.
Inte mycket trafik heller.

Jacob tyckte väl det var så där att åka bil.
Dit gick rätt bra men hem var det en hel del gråt.
Han var nog rejält trött men hade svårt att sova.
Svårt när man måste sitta upp och inte kan ligga ner med händerna bakom huvudet.

Det var i alla fall en mycket bra dag.
Ett skönt avbrott från det vanliga
och härligt att få umgås med barnen.
Älskar er ALLA!

Köpte en "present" till Stefan också.
Han stannade hemma och skötte hemmet istället.
Dammsög och hängde tvätt och sånt skoj.
Men han fastnade inte på bild så Molly får manekänga istället.


Jag tycker dom är skitfina men han ville inte ha dom till jobbet.
Är väl för snygga helt enkelt.

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2012-01-24 | 08:39:07
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    oh, låter som ett riktigt kap! Ja, ibland ska man ha lite tur också.. det händer allt för sällan tycker jag ;)



    Hoppas du får en underbar tisdag!



Kommentera inlägget här: