Carina

Ändrade planer

Kategori: Motion, Vardag

Vi fick ändra våra planer igår.
Väderprognosen stämde inte alls med verkligheten.
Först satt vi inne och tittade lite på OS, jag med stickningen som sällskap.
Sen när det inte såg ut att bli någon bättring så bestämde vi oss för att åka
till Halla naturreservat och Näsberget istället.
 
 
Vi intog pannkakaorna på en stenhäll nära vattnet.
Solen försökte tränga fram mellan molnen ibland men lyckades inte.
Jag hade hittat en rriktigt skön plats och låg på rygg en stund.
Men det blev inte så lång tid.
Vi fortsatte att gå varvet runt och det var inte så blött som jag hade trott.
 
Hemma igen så hoppade vi i träningskläderna.
Stefan sprang sin runda medan jag valde stavgång.
Tog samma runda som i torsdags, ca 8 km.
I början känns det aslångt och jag undrar hur jag ska orka
men den andra halvan går liksom av bara farten.
Jag försöker klara en kilometertid på 9 minuter men har inte lyckats.
Men en dag kanske det händer..
 
 
Nu ska jag sätta igång med dagens göromål.

KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2012-07-29 | 21:00:01

    solsken=bonusväder.
    Viktigaste plagget i sommar är utan konkurrens, regnjackan. Baddräkten håller nästa år oxå, o nästa o nästa. Ju fler åren blir mer sällan blir det med bad. kramkram

Kommentera inlägget här: