Carina

Problem

Kategori: Vardag

 
 
 
 
 
 
 
 
blogg.se har gjort om sin portal
liksom bloglovin.
Jag är osäker på om jag ser era kommentarer.
Brukar ju inte ha särskilt många så vet inte om det funkar eller ej.
Men Mary, du som brukar vara generös med kommentarer,
SNÄLLA lämna en på det här inlägget så får jag se om det dyker upp nåt.
 
Något annat som inte heller verkar funka är länken till Facebook.
När jag skriver ett inlägg brukar det komma upp även på fejjan men inte igår.
Vet inte riktigt hur jag fått till det en gång i tiden
och hittar inte på det nu.
Nåja, kanske är det bloglovin som har problem.
Avvaktar väl några dagar till innan jag roddare runt mer.
Men ni som brukar titta in här när ni ser en uppdatering på FB
använd er av bloglovin.se.
Där kan ni lägga till bloggar ni vill följa
och ser direkt när någon uppdaterat.
 
 

KOMMENTARER:

  • mary säger:
    2012-07-20 | 15:44:19

    Provar att kommentera från mobilen.
    Vi har det garnet fotar alla färger innan jag går hem idag.

    Svar: Det fungerar ju! Då är det väl bara så att ingen kommenterat på ett tag. Du behöver inte fota färgerna, jag kan tita på dom på nätet. Vet ungeär vilka som finns.
    Men kanske jag ber dig att köpa och skicka några nystan mot betalning naturligtvis. men vi kan avvakta och se om jag hittar nåt i någon stad under semestern.
    Carina

  • Kicki säger:
    2012-07-20 | 17:43:59

    Ha en underbar semester, det har vi!!

    Svar: Tack Kick det ska vi ha. Det känns redan underbart. Ha det bra ni också.
    Carina

  • Mary säger:
    2012-07-20 | 20:17:29
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/http%3A//

    Bara du hör av dig om du behöver något nystan så skickar jag. Annars får du gärna styra din semester förbi Ludvika en vända och komma in på butiken!

    Svar: Det kanske inte är helt omöjligt. Vi har talat om ev en tur till Bergslagen.
    Carina

Kommentera inlägget här: