Carina

Stavar

Kategori: Motion

I staden idag kikade jag lite på sådana där stavar som de gör reklam för på TV.
Det var bara en ren tillfällighet eftersom det stod ett par på CO som hade hamnat på fel ställe.
Blev lite nyfiken på dom men dom kostar ju en skaplig slant.
Men när jag var ute och gick idag, med pappas gamla stavar, så ökade suget.
Om jag håller i mina stavpromander så lär det nog bli ett par.
HAr lite planer på hur jag ska få till fler promenader när jag börjat jobba
men vill inte göra så mycket väsen av det än
får se hur det kommer att funka först.
 
 
Blev iaf 8 km idag också.
Har stretchat men det känns bak i låren vill jag lova.
Imorgon blir det ingen sådan promenad, varannan dag räcker.
Men kanske kan testa cykeln istället.
Sen på onsdag får det bli någon lite tur på promenaddäck på Birka Paradise.
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-07-31 | 21:49:26
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Vad duktig du är som håller igång så på semestern. Fint att du har planer tills du börjar jobba igen då kanske du inte slutar som mig. Extrapass gjorde 6 dagars veckor alldeles efter semestern och så kan du ju gissa hur det gick med mina joggingturer jag börjat med under semestern:S
    Trevligt för er att ni har en båttur att se framemot, något roligt resmål eller är själva åkandet höjdpunkten?
    Trevlig resa!

Kommentera inlägget här: