Carina

Västeråsbesök

Kategori: Vardag

 
 Lördagen fördrevs med en trip till Västerås.
Stefan o jag började med ett besök på IKEA.
Vi skulle inte ha något speciellt vilket tydligen innebär en kostnad på c:a 1500:-
Blev bl a en STOOOR matta till matrummet, nya stolsdynor dito,
ett par krukväxter och en ny lampa till sovrumsfönstret.
Sen var jag schangtil och bjöd Stefan på både korv, läsko glass.
Jag köpte samma till mig och betalda totalt 30:-.
Ibland får man verkligen mycket för pengarna.
 
Sen åkte vi hem till Bella i Isabelle.
Det var en fin lägenhet dom hade i ett fint område.
Träffade också Isabelles mamma+särbo och 2 av hennes syskon, moster och hundarna Maya och Pudding.
Just nu bor dom alla utom mostern hemma hos Bella o Isabelle.
Är nog tur att ni har ett extra rum nu.
Det blev lite umgänge innan vi promenarade ner på stan.
Det var festivaldagar med marknad och karuseller.
Vi delade på oss och jag Bella o Stefan strosade runt lite.
Tog varsin pizza på Amore och jag blev rejält mätt.
Det var ju bra för hux flux så var jag inte sugen på brända mandlar längre.
Sen blev det prommenad hem igen innan det var dags för oss att åka hem.
Skoj att träffa er igen, det känns som det blir lite för sällan.
Och Bella, glöm inte att andas för dig själv emellanåt.
 
 
 
Kommentera inlägget här: