Carina

Matat draken

Kategori: Vardag

Nu har jag matat nya snabeldraken och han verkade riktigt hungrig.
Försökte svälja mattorna med hull och hår.
Men han ryter inte särskilt högt
och var snabb att dra in svansen.
Rullar fint över golven på sina stora bakhjul gör han också.

Nu ska jag/vi åka till trädgården och hämta häckplantor,
tror dom har kommit eftersom jag har ett missat samtal från trädgårdens nummer.
Sen blir det väl till att gräva och slita för att få upp dom gamla.
Jag är också sugen på ett litet träd för presentkort som jag har liggandes.
Funderar på Hagtorn men slutar säkert med några sommarblommor bara.




I övrigt verkar den här helgen verkar vara en sån som jag säger/svara fel saker.
Försöker vara tyst istället men det funkar inte heller.
Ja, ja det är väl mig det är fel på men brukar ju gå över efter nån eller några dagar
så det är väl bara att vänta på bättre dagar.
Kommentera inlägget här: