Carina

Saknar er

Kategori: Vardag

Gick ut i trädgården för att sprida lite dynga, vattna mm.
Hann vara ute ett tag sen tog vår herre över vattnandet.
Först tänkte jag att det bara är några stänk och räknade med att gå ut igen.
Men nu har det regnat i c:a 1,5 timme och jag har gett upp.
Men får nog gå ut och ta reda på skottkärran som står och samlar vatten
tillsammans med en halv säck gödsel.

Blev väldigt sällskapssjuk ikväll och insåg vad jag saknar mina jympakompisar.
Från september till april träffas vi ju 1-2 gånger i veckan
och förutom träning hinner vi ju också med en del snack och skvaller.
Men nu på sommaren träffar jag dom ju inte alls.
Några bor jag granne med men vi umgås liksom inte utanför träningen.
Inte så där spontant bara i alla fall.

Får roa mig lite här hemma istället.
Har just ordnat matlådor till morgondagen
och snart är en maskin tvätt klar för att hängas.
Och ett, tu tre så är det väl dags att lägga sig.

Och på fredag är det Pub.
Då kommer jag att få prata av mig lite
och förhoppningsvis dansa och sjunga lite också.


Får nog ta och bjuda hit er snart igen

KOMMENTARER:

  • Veronica säger:
    2012-06-12 | 19:01:55
    Bloggadress: http://www.veraphoto.se

    Ja, tänk! Det tänkte jag på tidigare idag, att jag saknade gympan! :-)

    Vi ses på fredag i hagen!

    Kram!

Kommentera inlägget här: