Carina

30 minuter

Kategori: Motion

30 minuter kvar tills jag blir hämtad.
Har lagt ner arbetet för idag och spenderar dessa här istället.
Känns lite drygt att jobba till 18 när det är fredag.
Men men nu blev det ju inte riktigt så länge.

Igår var jag inte på någon träning trots att det var torsdag.
Det hade 2 orsaker. Den främsta var att jag inte hann.
Hade tänkt gå tidigare från jobbet för att åka och handla
men kom inte iväg som jag skulle och när jag sen hade handlat och kört hem
så hade träningen redan börjat.
Men även om jag hade haft tiden så hade jag nog blivit hemma.
Min mage var inte nådig igår.
Den ballar ur av och till och sista tiden har det mest varit till.
Förutom att bete sig på ett sätt som jag inte vill nämna här
saå fick jag igår rejält magknip flera gånger.
Det varar bara några sekunder och sen är det över men gör djävelusiskt ont.
Ja, ja, nog om skitsnack.

Kompenserade det med att gå till F&S på lunchen idag.
Det var bräda eller om det kallades Step1.
Jobbigt var det i alla fall.
Det var samma ledare som i måndags så jag hade inte förväntat mig något vilopass precis.
Men bräda är kul.
Blir irriterad bara att jag har så svårt att komma ihåg stegkombinationerna.
När jag var ung (och snygg) hade jag inga sådana problem.
Hoppas på att kunna fortsätta träna lite mer ofta.
Ibland är det jobbet som sätter stopp, ibland hälsan
och ibland är det den där latmasken som tar över.



Nu är det i alla fall en skön fredagskväll som väntar.
Hoppas vara vaken lite lkängre än förra veckan.
Den här veckan har det ju inte varit samma tidiga mornar.
Sen i helgen har jag tänkt att jag ska få riktigt mycket gjort.
Vi får se hur det går med den saken.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-03-30 | 20:13:55
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Jobbade också till 18 fast bara varannan fredag. Men det känns lite konstigt nu när klockan "inte stämmer".

    Tråkigt med magen har du provat actimell ? det funkade när jag hade magsjuka när magen skulle i balans igen.

  • syster säger:
    2012-03-30 | 21:00:40

    ha det riktigt skönt. Kom ihåg att man MÅSTE inte så mkt.

Kommentera inlägget här: