Carina

Ändrade tider.

Kategori: Vardag

Stefan har nya arbetstider och för att kunna samåka så innebär det också nya tider för mig.
Så idag fick jag sova ända till halv 7. Inte dumt alls.
Men istället var vi hemma ganska sent.
Så det var bara att slänga ihop mat till matlådor och fixa
ihop te och macka och sen parkera sig i soffan till Familjen Annorlunda.

Det har varit en strålande vacker dag idag.
Tog en liten promenad på lunchen.
Hade ett mål denna gång och det var garnaffären.
Så nu kan jag börja på en ny Pippi-tröja bara jag får tid och lust.
Den andra tröjan är inte riktigt klar ännu, ska sy i ärmarna
sen så kommer det en bil, jag lovar.

Nu ska jag bara läsa av några bloggar sen blir det sängen.
Imorgon blir det till att gå upp en timme tidigare.

SOV GOTT!

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-03-13 | 20:02:56
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Kul med kattsällskap ute våra är också sällskapliga när vi gör något:)

    Kollade lite på nätet om sybehör till hissgardiner. På jobbet tar vi det mesta från Hasta

    http://www.hasta.se/

    På den sidan kan man både kolla sortiment och återförsäljare. Såg att det fanns några i Västerås men det finns kanske någon som är närmare dig. De som har Hasta som leverantör borde också kunna beställa saker som de inte har i sitt ordinarie sortiment om du vill ha, det gör vi åt våra kunder.

Kommentera inlägget här: